Sektion 6. Resan är komplett

"Gå åt fel håll så kommer du rätt" - återkommer till den rubriken...

Give me a break!!! 
Okej här kommer det...

Igår på storslalom så gick åkningen faktiskt bra och det var ett tag sedan jag kände att jag åkte bra på tävling. Men lyckan blev inte långvarig för ca 1O käpp innan mål så ramlar jag. Ja ni hörde rätt, jag körde ur!!!
Skrapade upp hakan lite  som jag gillar att klaga på för tillfället. Även fast såret är minimalt så är de skönt att ha något att klaga på. Efter tävlingen fanns de inte så mycket att göra än att packa ihop sakerna och åka 9O mil till Munchen. Yiha! Men det gick faktiskt rätt bra när jag kollade på serier den största delen av tiden. 

Resan var som vanligt lååång och när vi väl kom fram till Munchen så åt vi en middag och efter en timme så dök Andy och Frida upp. Väldigt roligt:) 
Dagen gick mot sitt slut och efter virrhönorna hade anlänt så var nog världen säkrad. Jag och Bengan virrade runt några gånger i Europa men tillslut hittade vi rätt, helt otroligt men det måste ju ha varit kartläsarens förtjänst. 

Hur som helst så är Bengan allt bra rolig och nu kommer jag till överskriften. "Gå åt fel håll så kommer du rätt" det är Bengan i ett skal. ALLTID när vi har gått till till olika ställen och pekat så har Bengan gått åt ena hållet och haft fel för de mesta, medans jag lärde mig mot slutet att om man går hans riktning så måste man gå motsatt. Haha det var himla roligt!!

Ja och för att göra resan komplett har väskorna lyckats stanna i Munchen och kom inte med planet. Bengan hade lagt ner sina radioapparater och vakterna trodde säkert att han skulle sända något ifrån planet så väskorna kom inte genom säkerhetskontrollen. Satt nu sitter vi på tåget påväg upp till Östersund utan bagage men med fortsatt gatt humör. Men de kanske var så att väskorna luktade öststater så vakterna reagerade. Ja man vet aldrig, de ända jag hoppas på nu är att de någon gång kommer fram till min lägenhet:)

Resan är komplett och jag tror jag har lyckats att göra allt på den här resan. Det känns som jag har varit borta flera år men i själva verket är de bara en vecka! 

Kommentarer
Postat av: Annapanna

ni verkar ha haft de myspys i alla fall! haha! kör hårt!kram kram!

2009-02-22 @ 09:38:32
Postat av: Bengan

Man får inte tro på allt förtal om att gå hit så skall man dit,

Det kanske i bland var MYCKET tvärtom. men lite sant kanske det var.

2009-02-22 @ 17:49:58
Postat av: Anonym

Man får inte tro på allt förtal om att gå hit så skall man dit,

Det kanske i bland var MYCKET tvärtom. men lite sant kanske det var.

2009-02-22 @ 18:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0