Courchevel!!

Gårdagen spenderades i bil från Schweiz till Frankrike. Inte så festlig tur tog mest bara lång tid.. men den som väntar på något gott.. är äntligen framme till ett gudomligt skidområde vid namn Courchevel. Det är det finaste skidområde jag har besökt. Det är en överklass by men skidåkningssystemet är enomt och helt fantastiskt. Kan åka en hel dag utan att åka samma backar, och det älskar jag!


Courchevel


min favoritkajsa har kommit hit så vi tog och lekte lite i snön


Sara checkar in på "spökhuset" ;)



Hej då melchsee-frutt o militärsängar...

Kommentarer
Postat av: @anders_36

Wooow schysst ställe vilken utsikt och vilka backar :-p men fy faan seriöst spökar det på hotellet jag skule jävlar inte sova en natt där då :-D Och du kom igen nu jag vet innerst inne att du saknar militärsängen i tuttifrutti :-D erkänn!!!! ;-))))

2012-01-29 @ 21:47:37
Postat av: Ella

Har ni sett några spöken?:)

2012-01-29 @ 22:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0