småkrypen till attack

favoritbacken hjälpte mig inte att få fram någon drömåkning, åkte bra första. (Alltid något) får försöka jobba upp lite självförtroende i backen så ska det nog bli åka av.

Dagen var njutbar och bjöd på mycket skratt!

Vi bor på ett spökhus cirkus 40 min ifrån backen, för kungen av saudarabien har bokat upp alla hotellrum i Courchevel, lyssna här: hela 220 stycken dubbelrum har han bokat. Då kan man ju undra hur många kvinnor denna kung har vid sin sida. haha skämt å sido, fasiken vilken dyr hotellnota.. + 3200 liter vatten. ja då blir det 1 000 000 euro för en vecka. neeemas probleeemas, I´m the King! har inte sett röken av han i backen dock, eller vad ska man kolla efter? en kung i rock.. han är väl som vilken vanlig dödlig som helst så lär väl knappast känna igen denna rika konung.

aaaaaaaah kröp nyss väldens äckligaste kryp på mig, fyyy! hörde igår att andra lag klagade på kryp på hotellrummet! Nu har jag upplevt det själv!!! hur ska jag kunna sova nu!? blää kommer väl en hel svarm och äter upp mig inatt! haha


GLÄDJE

Kommentarer
Postat av: @anders_36

Jag skickar en kubik med radarspray som man utrotar småkryp med med ilpost. Jag skriver typ "dom lätt virriga svenskorna på spökhotellet" så kommer det garanterat fram. Ps! se till så inte Kajsa använder sprayen som deospray under armarna bara!!!!!!!;-D

2012-01-31 @ 12:01:21
Postat av: Ella

Vilken fin bild på dig och Kajsa:)

Fy det låter äckligt med små kryp i sängen, kanske det var vägglöss?

Kungen har väl kunnat bott i spökhuset:)

Lycka till på tävlingarna!

Kram från mig:)

2012-01-31 @ 14:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0