Kranjska Gora del 2

Två tävlar, två uråkninga, inte så roligt men man kämpar på va. Det är inte så festligt att köra ur har jag kommit på. Fasiken, skit! Japp gjort är gjort och ibland känner man bara för att göra om hela helgen.. trist att inte det går. ;)

Idag har varit en härlig dag, åkt några åk i tävlingsbacken som är härligt isbalkad, drog hem och käkade lunch och vidare in till byn där jag tog en kaffe med frida. Mycket trevligt. Snart ska vi iväg och äta Pizza på ett hak här i Kranjska som vi åt på förra veckan. Väldigt gott, denna gång ska jag ta en pizza med kött på då jag tog en grönsakspizza förra gången som jag trodde var något helt annat.. ibland har är inte alla hästar i stallet.


Lotte visar dagens outfit ;)

Emelie ramlade också första åkte i gårdagens slalom, trist.. men hon är i superform så vänta ni bara.


autografjägarna jagar kändisen kajsakling.com


snyggve












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0