God dagens

Godagens, återigen vaknar man med ett härligt ont i ryggslutet efter det fantastiskt sköna sängarna, borde få pris för årets säng eller något. Sen blev det en halvlång och matig frukost. Drog en sväng till gymet och försökte få igång benen men det gav inte stora resultat, känns lite skönare nu dock. Alltid något:)
När jag kom upp ifrån gymmet möttes jag av det här fina snögubbarna som Anna,Sara och Lisa hade gjort! vackert!!

Tror jag ska hoppa in i kallduschen nu så jag blir piggare i kroppen. Sen är första åket 17 30 idag och andra 20 15. Blir en sen kväll med andra ord. Jag har starnummer 13 idag, lucky number 13! hejja!


Kommentarer
Postat av: @anders_36

HAHAHA det är bra att ni har roligt på era resor och läger :-D SABOTAGE med sängarna jag tror schwe swe scw.... ähh dom som bor i tuttifruttilandet har gett er dåliga sängar med flit bara för att ni inte ska åka i från dom i backen hela tiden ;-D

2012-01-27 @ 20:20:54
URL: http://pontiacsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0