SvenskNorsk Dag idag!

Söndag, härliga söndag! Sitter och kollar på herrarnas supercomb.

Vaknade klockan 8 och gick ner till cykeln och körde ett intervallpass, kändes som benen var fyllda med bly. Tog mig en dusch och åt en lång och god frukost! Mycket gott efter ett träningpass.  Just nu känner jag mig lite som en sill i en sillburk. Avslagen och lite trött!

 

Vi åker till Garmisch idag, ska kolla på damernas SG kl 12. Ska bli otroligt spännande! Kajsa nr 4, oj vad jag ska heja om det nu hjälper framför tv, Jessi 13 och Anja 14, hoppas och tror att det blir en SVENSK DAG och NORSK dag ( Lotte med nummer 2!=) Tror att det är superkallt dagen till ära.  Hade varit roligt att åkt dit och stå  i mål för en lite suuuuprise men det händer tyvärr inte idag då vi skulle äta lunch här innan vi drar. Synd!

 

Tvättade igår, och städade ut väskan för att kolla om jag hade fått med mig några kackerlackor. Känns bra att jag inte hittade något småkryp, skulle inte vara så roligt att ta med hem och få ett kackerlacksbo i min lägenhet. Nä det tackar jag mig för och känner mig nöjd över att ha tvättat alla kläder.

 

 


Kommentarer
Postat av: @anders_36

Är ni ute många veckor till på eran turné? Jag börjar få slalomtorka och vill se lite slalom på helgerna med dig på startlinjen :-)))))))

2012-02-05 @ 19:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0