San Candido/ Innichen

Italien, vackra Italien. Gillar verkligen det här landet, och på tala om maten.. helt fantastiskt. 7 rätters till middag, sitter och moffar 7 rätter, ser ut som en stor tjock köttbulle nu efter att ha svullat delikatesser på hög nivå! MUMS! jag bara njuter av maten. haha låter lite överdrivet men så är fallet, ganska stor skilland ifrån kackerlackernas paradis, usch fy jag drömde om att det hade byggt bo i min väska och förökat sig och bara svällt när jag öppnade den. Så var inte fallet och jag har inte sett en kackerlacka sen jag lämnade Frankrike. TUR DET!! FY!

Idag såg jag en gammal bild på mig och Anna, min bardomskompis Anna Holmlund, vi har haft mycket roligt i våra dagar och den här bilden är så himla bra och härlig. Den speglar mig tillbaka till sång/ skratt och massa minnen. Jag bara ler när jag ser den. Drog ett stort gapskratt när jag såg den för första gången idag, skrattade stort och alla vände sig om och undrade vad tusan det var som hände. Jag fortsatte att le och njöt, den bilden gjorde hela min dag!!




Europcaup imorgon, ska sändas på italiens tv som en mini världscup. Har starnummer 8! ja nu kör vi!!


Kommentarer
Postat av: @anders_36

Nuuuu Jävlar nr 8 nu kör vi så det stänker :-p Jag håller tummar och tår allt vad som går :-))) ska kolla om det sänds nått på svt play här :-p

2012-02-01 @ 22:32:16
Postat av: ap english literature essay questions

Even little kids are skiing!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0