ROM

Abetone var fint, jag låg 5,6 båda dagarna men körde ner mig till 11 och 12 plats. Jag känner att åkningen finns där även fast det var lätta banor så det är ju roligt.

Igår så blev vi skjutsade till Rom där vi ska flyga idag till Ofterschwang. Igår tog vi en turist tur i Rom vilket visade sig vara en otroligt fin stad men mycket kultur. Brukar inte vara så mycket för kultur men den här staden var verkligen vacker. Visar lite bilder ifrån min mobil. :)

Vi var och kollade på Coluseum och fontana di pele. hade tyvärr inge mynt så vi kunde önska oss något, men vi åt italiens pizza och glass och bara njöt av att vara i ROM. Denna stad är väldigt vacker att besöka.

Jag och Anna sitter nu och väntar på ett plan som ska ta oss till Munchen där vi sedan ska bila helt själv till ofterschwang, vi har haft en tuff morgon där det inte har gått mycket i vår väg. Men jag hoppas att det vänder under dagen.


ROM


Jag och Anna vid coluseum:)


Pizza o Cola dagen till ära, jag ylven och anna:)


Hittade en bil till Kim också!

Kommentarer
Postat av: @anders_36

hahaha cool bil :-D är pizzorna godare i Italien? :-p

2012-02-29 @ 22:30:42
Postat av: Ida.H

Hej Veronica!

Vilken fin blogg du har :)

Jag vill bara säga att du är en av mina STORA idoler !

Jag tävlar i LVC och älskar slalom :D

Men somsagt, Du är en STOR idol för mig :)

/ida

2012-04-12 @ 21:53:58
URL: http://idiiss.devote.se
Postat av: Veronica

Hej Ida!

Vad gullig du är! Kul att du har hittat hit på min blogg! tyvärr har jag inte skrivit på ett tag men jag tänker snart börja igen. Hoppas du fortsätter följa mig. Vi kanske ses på första maj trofén?:)

Lycka till Ida och kör fort i backarna!

Kram Veronica

2012-04-26 @ 19:21:29
Postat av: Ida.H

Tack!

Tyvärr blev de ingen första maj trofe för mig i år :/ Hehe men kanske nästa år .

Jag tävlar för Valfjällets SLK och är klubbkamrat till Matts Olsson som du kanske känner ;)

Men iaf lycka till du också och hoppas det går bra för dig i vinter , hejar på dig :D

Kram Ida!

2012-05-12 @ 13:28:29
URL: http://idiiss.devote.se
Postat av: Ida.H

Just det, det var en till sak jag skulle fråga.

Du har väll åkt på völkl?

Är det bra skidor?

Ska kanske köpa Völkl.

:)

2012-05-12 @ 13:51:06
URL: http://idiiss.devote.se
Postat av: Veronica

Okej:) jajjemen jag har kört på völkl och tyckte de var bra skidor! Passar säkert dig utmärkt:) Emelie W kör ju väldigt fort på dessa skidor i världscupen nu:) ha en bra sommar Ida! Kra

2012-05-13 @ 17:56:10
Postat av: Ida!

Okej! :)

Ja hon har kört bra nu .

Ha en bra sommar du också!

Kram :)

2012-05-14 @ 17:16:34
URL: http://idiiss.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0