Paganella

Då var det ett tag sedan jag tittade in här på bloggen och skrev ett inlägg.
Jag har varit hemma i tio dagar och njutit av svensk luft, har haft fullt upp iallafall. Hann inte med allt jag skulle vilja men snart är det slut på Europacup touren och sverige touren börjar. Känns både kul och tråkigt, när det börjar i sverige känns det som säsongen är slut. Jag tycker den nyss har börjat!!





Borut är här och hälsar på, min härliga servisman för några år sedan. Himla härligt att ha han tillbaka igen!


Frida var på toppenhumör


det här är livet



Befinner mig just nu i Italien, otroligt vackert ställe som heter Paganella, vi har EC storslalom. Har mest njutigt av att se solen idag, har inte sett den sedan i höstas så det kändes lägligt:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0