Garmisch Partenkirchen

Haft två träningsdagar här i Garmisch nu, frysit fötterna har man gjort. Jag tackar! Det har varit kallt här nu, väldigt om kallt om mina stackars tår. Ganska sjukt egentligen, jag tar på mig exakt samma kläder när det är 0 gradigt och - 20 grader. Kan hända att det slängs på en underställs tröja till. Fötterna däremot, är därnere i pjäxorna med en tunn tunn stumpa. Hur ska man klä dem varmare? får ju kappast plats i pjäxorna. (Finns i och för sig pjäxvärmare) not my coup of tee..

Åker skidor till fötterna domnar bort lite lätt och går in och tar av mig iskuberna till pjäxor. Ut igen och samma procedur upprepas. Igår gick det fin fint, idag kände jag att fötterna inte riktigt hade hämtat igen sig efter gårdagens frysning.

Jag fick internet av min fina vän kajsa så nu ska jag hacka 2 dagar tills mina ögon blir fyrkantiga!
Skidåkningen däremot har gått kanon i två dagar. FEST!






Vackra vyer på arbetsplatsen, underbart!

Kommentarer
Postat av: andrea

JA! Formen är god, yeees känner att du kommer röja de sista tävlingar!!! Jag hejar på dig här från Kiruna! :) HEJAHEJA!!!

2012-02-08 @ 09:15:06
Postat av: Andrea

JAJAJA Formen är god, tror du kommer äga fett nu, Kör som fan jag hejar och tror på dig här från Kiruna!! :), KÖRKÖR!! HEJAHEJA!!!!

2012-02-08 @ 09:16:29
Postat av: filippa

lill anja?

2012-02-10 @ 22:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0