andra dagen

Då har vi haft två bra dagar här i Stubai. VI har haft fantastiskt bra träning, med Otto och Nisse. Det är bara jag och Nattis som är här och kör så vi får extra bra individuell träning. VI har kört två dagars storslalom men många åk i en brant backe här. På programmet som jag läste igår stod det alla dagar vi skulle vara här att det skulle vara 100% schönes wetter. Inte dåligt!

Idag fick vi världens äckligaste lunch, går inte att beskriva men det gick inte att äta helt enkelt. Men vi fick lite pasta istället. Jag tycker dagarna går så fort, men vi har ju alltid något att göra så det är väl därför. Allt går i ett och nu snart ska vi sova för ytterligare en dag storslalom imorgon. Har testat lite pjäxor här men har inte kommit fram till något bländande resultat, känner inte så stor skillnad på det jag testa, bra eller anus?

 

Väskor kan ju komma på lite olika sätt på rullbandet, detta är ett!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0