Vilodag

I Ramsau, Igår var jag ute och sprang=idag träningsverk i benen! Hur går de ihop?
Det har antagligen två utgångar, länge sedan jag sprang eller så tog jag bara i jäkligt mycket. haha jag röstar på det andra alternativet. Har varit här i ramasu några dagar nu, tränar och äter och sover. Händer inte så mycket annat, ska vara här tills på Fredag då vi åker vidare till Maribor.



Helgen som var spenderades i St. Sebastian där det var en show som jag skrev om i förra inlägget. Den showen blev en hit och de slutade med att vi blev Miss Europacup.
Såhär såg vi ut,



Sara kikar in på ett hörn, Anna vet jag inte vad hon gör, Lotta posar

'
Emelie redo inför showen


Jag ser normal ut?


Let the show begin


Vi tog hem Miss Europacup! En rolig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0