St. Sebastian

så nu har man kommit tillbaka efter 5 och ett halvt år till St.Sebastian. Var här när jag preci hade börjat åka Europacup. Då var de inte så bra underlag, det hade snöat hur mycket som helst. Så under tävlingen så var de så gropigt att man knappt såg vart jag var i banan. haha, låter kanske lite sjukt men de var nästan så!
Nu är man tillbaka igen, idag tränade vi i en annan backe. Det är plusgrader härnere nu... så de lär ju bli mjukt på tävlingen imorgon också. Dock förväntar jag mig inte att de ska vara så mjukt som sist jag var här. Det är storslalom imorgon på schemat. Det gick faktiskt bra idag på träningen, slalomen har också gått bra. Så nu gäller de bara att få till de på tävling. :)

Vi har varit i Åre under hela jul och efter nyår för att träna, de har varit bra träning. Lite mjukt men de var bra och träna det också. Tidiga morgonar men jag fick bo i stugan så de var skönt! Åre är nästan som hemma för mig, vi har haft stuga där sedan 1989 så det är ett tag sedan.

Imorgon är de "miss europacup" alla lag ska göra en show, det var några år sedan sist de var detta event. Men efter tävlingen imorgon ska vi vara på en scen och se och själv göra olika framträdanden.. vi har övat på lite, får se vad det blir. haha kommer bli roligt att se alla bidrag. Sist var det var "miss europacup" var de en hel del vågade saker tjejerna gjorde på scen. så vi får se vad de bjuds på iår.




Lotta som är med på vår turné ute i europa, jag och sara. Sitter i bilen påväg till flygplatsen.

föresten så har jag nr 15 i morgondagens tävling!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0