Zakopane

Nu är vi framme efter en lång resa. Resan gick bra förutom att man nu är stel i hela ryggen, ryggraden blev sne efter allt sittande i bussen. Nä men det knäcker väl till sig efter morgondagens tävling. Imorgon är det race på schemat, slalom. Jag har startnummer 29 så det tror jag blir bra. Eller rättare sagt, det blir bra!!! Det sägs att det är ganska mjukt i backen men vissa rapporter säger att det ska bli -10 inatt så det kanske blir hårt. Det vore perfekt!
Ska bli kul att åka imorgon iallafall!
Efter morgondagens tävling åker vi vidare till Jasna som ligger i Slovakien och kör ett till slalomrace. Sen bär det hemåt igen. Det går fort och vi reser varje dag, det är en sak man är van nu vid touren. :)


Kommer tillbaka starka minnen härifrån för två år sedan då jag var här med Bengan, min första och sista resa med han. Han saknas! Vi bodde på det här hotellet då alldeles bredvid backen. Nu bor vi på ett annat hotell, kanske lika bra för det hotellet jag och bengan bodde på var det fullt med mögel och väldigt dålig mat. Nu bor vi mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0