Wien

har ni varit i Åre över helgen, det har varit helt fantastiskt. Det har varit bra väder och grym skidåkning. Det var länge sedan jag tyckte det var så roligt att åka friåkning. Jag åkte upp till åre för att träffa familjen och för att titta på världscuptävlingarna. Jag var också föråkare på slalomen en dag.
Ifrån början var det väldigt kallt i backen men sen blev det bara varmare och varmare så jag tyckte att odm hade perfekta förhållanden. Störtloppsbanan såg väldigt rund ut så det kändes nästan som jag själv kunde åka föråk där:)

Igår börjades resan i från Åre till Östersund med min bil, sen packade jag om och duschade och gick vidare till natt tåget som tog oss till Stockholm. Stockholm vidare till Munchen, Munchen vidare till Wien, och nu sitter jag här.. träsmak i röven och sittsår. Har knappt sovit en stud på nattåget så jag ser ju ut som ett lik också, men jag ska ta och borsta gaddarna nu för imorgon fortsätter vi resan vidare till Polen och Zakopane. Sen tävlar vi en dag reser till Slovakien och tävlar en dag i Jasna sen reser vi hem igen och samma procedur. Dock en viktig punkt i hemresan att vi inte åker natt tåg utan vi flyger hem, där tjänar vi ett X antal timmar. Gött!


Emelie glad över att 1/5 del av resan är avklarad


Anna står och funderar.

Nu ska jag gå och läsa en bok och surra med min rooomie, Fripp!
Gonatt!
Jag ska försöka blogga varje dag nu, förragången jag var i Polen så fanns det inte internet.(om det är samma hotell) Men det var ju 2 år sedan så det kanske har hänt något sen sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0