Vinterstaden

Tjolahopp, idag har det varit en kall dag här i Östersund. Sol, kallt och väldigt fint. Vi var i Gustavsbergsbacken idag och körde slalom. På eftermiddagen var jag och körde intervaller på gymet, shit jag har inte sprungit intervaller på 10 år känns det som. Tunga ben och inte allt för lätta steg klarade jag av passet med nöd och näppe. Har inte haft en jätte rolig dag måste jag säga, jag har tränat, tvättat, tränat, tvättat och fixa skidor.
Imorgon åker jag till Åre!!! Blir gött!!

Idag fyller Sara Karin Elisabeth Hjertman 24 år!
Stort Grattis på din dag! Tiden går så otroligt fort, den här bilden känns som bara några år sedan...

Men det var ett tag sedan nu! :)


I somras hos saras farmor. :)
Grattis Grattis GRATTIS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0