Hemma

Efter en bra avslutning på Europacupturnén är jag nu hemma i Östersund. Jag har varit helt slut efter jag har kommit hem.. Vettetusan vad det har varit. Jag har inte alls kännt mig pigg, men det var en intensiv turné som tog bra på krafterna. Det har blivit mycket vila nu när jag har varit hemma och det har varit välbehövligt.

Har haft träningsverk hela dagen också, körde ben igår och det känns speciellt i magen. Alltid gött att ha träningsverk i magen ;) Idag har varit en dag på Almåsaberget, det är en grym storslalomträningsbacke.

Jag funderar seriöst på att gå och lägga mig snart, imorgon är det slalom i Gustavsbergsbacken som står på schemat.

skriver lite mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0