10 poängare

fantastisk dag i backen. Strålande sol, blå himmel och bra åkning. Jag sätter en 10 på dagen.
Vi kliver upp ganska tidigt och går till backen 6 30 och kommer ner igen runt lunch vid 12 30 tiden. Då har det hunnit blivit ganska mjukt på berget och vi har åkt ca 25 åk. Det är så hög höjd här i Saas Fee så det blir jobbigare att åka:)

I eftermiddag har vi kört fotbollstennis som fys, det gick helt fruktansvärt dåligt. Jag var sämst, hade ingen bollkontroll. Borde gå och få lite bakläxa på min kickning.

Imorogn blir det friåkning SG och sen GS bana, fysen ska vi fläska på med lite intervaller.. och på fredag åker vi hem.
Alla dagar ser likadana ut här i Saasefrass, så egentligen har jag inte så mycket att skriva.
Äter,Sover,tränar,äter,sover,tränar ja det går som i en cirkel.



Kommentarer
Postat av: Katta

Härligt att höra att du har det bra vännen. Jag saknar dig!

2011-08-09 @ 21:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0