Saas Fee

Tjena!
Sitter just nu och kollar ut genom fönstet här i Saas fee. Vi har haft dåligt väder här idag efter 4 dagars grym skidåkning så blev det idag inställt. Det gör inte så mycket efterom jag är ganska trött i benen. Imorgon tar vi nya tag och hoppas att det blir bättre väder då istället. Vi har planerat avv vi ska få 9 dagars skidåkning vilket betyder att vi har 5 dagar kvar.

Vi har kört 4 dagar med friåkningsövningar och jag som har lite positionsproblem har det varit perfekt start att öva in nya mönster.


Har dock haft otroligt ont i fötterna, jag hatar nya pjäxor efter sommaren. Har gått runt barfota hela sommaren och nu ska de ner i trånga pjäxor. Inte att rekomendera. Så det har blivit några pauser för att lufta fötterna ;)


Hela mitt underbara gäng, Anna, Sara,Nattis,Jag,Emelie.


Känns otroligt bra att vara på snö igen!

Tillbaka till dagen, idag har vi haft vilodag.. eller vi skulle egentligen ha åkt idag med det var ju stängt pga dåligt väder. Så dagen har tillbringats genom att kolla på film med kajsa och sen har vi tagit en fika på byn. Jag har fått en behandlig och så har vi haft koncentrations/mentalt möte med kristian. Det har varit en fullsäckad dag, och nu sitter jag här och kom på att jag inte har skrivit här på ett tag. Vettetusan varför jag har kommit ifrån bloggen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0