fika o ny telefon

Hemma över helgen i Sundsvall, jag har fått en fin present av pappa iform av ny Iphone! Gött, min gamla telefonhar jag haft i 5 år, hör och häpna! O den är fortfarande lika bra.. buhu, ja en tår fälls för den gamla fina tegelstenen och den nya öppnas med öppna armar! :) Jag har ju precis upptäckt igår, finessen med internet på mobilen, wohoo vilket påhitt! usch kommer jag bli ännu mer facebook nörd än vad jag reda är. De vårdar inte gott! Men den är vacker, idag ska jag åka och köpa skydds plats på min nya fina pärla. Nu förväntar jag mig att den kommer hålla i 5 år till så 2015 kommer jag ha en ny telefon, vad finns på telefonerna 2015? ja de väntas att se...


Bakar också muffins för tillfället, De blir tre olika sortes muffins, blåbär/jordgubb och choklad! Mums! Får lite finbesök här idag, syrran, magnus och barnen kommer hit, sen kommer min kusin med Edvin och Henke och lilla mormor kommer också! Så de blir fika rep på fartygsvägen idag! välkommen!


Kommentarer
Postat av: sara kitti

Härligt med ny telefon! :D Jag har också skaffat mig en iphone kanon mobil verkligen :)

2010-10-16 @ 14:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0