12 maj

Återigen vaknar man upp till en fin dag! Här ifrån mitt fönster ser de ut som att de är strålande blå himmel, ah underbart! Om en timme ska jag bege mig upp till gymmet (fristilen) och köra ett pass. De Blir härligt, ska köra styrka och bål.

Måste ta tag i min träningsdagbok också, vi måste fylla i på internet. Men jag har ju inte lyckats fylla i på hela året. Men jag har skrivit upp i ett block så jag har allt nerskrivet. De tar väl ändå sin lilla tid kan jag tänka mig!

Just nu ser de inte heller ut som de blir nått test, jag skulle ju vara i Åre de här dagarna och testa skidor. Men skidorna har inte kommit fram så de har blivit lite svårt! Får se vad som händer nu framöver då! De går ju att åka i stendalen en stund till!

jag var på stan igår med kajsa, Mitt bästa inköp var en volleyboll! YES, nu är sommaren räddad! de är så roligt att spela volleyboll:) grymt!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara Hjertman

YES Sommaren är RÄDDAD :):):):)

2010-05-12 @ 19:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0