Plask o Slask

påsken närmar sig med stormsteg och imorgon åker jag hem till sundsvall för att åka påsksmällen i helgen! De var ett tag sedan jag var hemma på alnö nu och de ska bli skönt att få komma en lite.

Idag har jag tränat fys och de har varit kanon, de blev en A1 på cykel i en timme och ett penpass på de! Har varit på stan med katta och fikat sen har vi gått runt och kollat lite i affärer... Nu ska jag åka upp till erika en sväng och senare ikväll ska jag till emelie som ska bjuda på middag! :) Kalas!!

Satt nyss och kollade igenom lite bilder och hittade en bild som ni ska få se ifrån i somras när jag, mamma och pappa var i nice/monaco... de här är min drömbil :


haha, visst är bilen söööt! :) ett stort plus är att den är lätt och parkera. Sen är den stora frågan om fartskidor får plats i bilen, nja... men på taket kan man ju alltid ha laxarna om inte annat!


Hoppas ni har en härlig vårdag, här i östersund är de grått och slaskigt ute... svenska våren är allt bra härlig!

Glad Påsk önskar:


Kommentarer
Postat av: Martina Jansson

hejsan veronica,

grattis till 6 eller 5 platsen i dag på getberget!

om du vill veta vem jag är så är det den som kom och frågade efter din atograf vid starten vid andra åket :) <3

Pusshej / martina

kommentera gärna min blogg! <3

2010-04-03 @ 18:43:40
URL: http://mmaarrttiinnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0