slut

usch jag sitter här hemma i soffan på Alnö och är helt slut. De har varit en jobbig träningsdag, jag har överlevt dagens 20 minutersintervaller. De är jobbiga, herregud vilken mjölksyra o ja vet inte vad jag ska skriva... de var jobbigt helt enkelt:)
Mmm men nu är de avklarat och är är jättenöjd. De jobbigaste träningspasset på veckan är över o imorgon är de ju fredag. Inte vilken fredag som helst utan de är midsommar!! wiiie, jordgubbar o sill o blommor! Dansa grodorna kanske? Ja de blir härligt med midsommar men hoppas bara vädret är med oss!
Annars skulle man ha storhandlat på "sova" där man fick pengarna tillbaka om de regnade på midsommar, de hade varit gött om man satsade alla kort och vann tillbaka allt. Haha, ja drömma går ju! de lär ju vara en liten hake som inte reklamen på tv visade såklart!

Imorgon blir de träning och sen blir de midsommarfirande för hela slanten.
Usch jag sitter bara här och gäspar, kanske ska gå och sova, men klockan är ju inte alls mycket!?
Ja ska väl försöka hålla ögonen uppe ett tag till!

Ha en underbar Midsommar!
Hoppas ni äter mycket bubbar, "jordgubbar" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0