Rhodos Nästa!!

Så nu sitter vi här igen, jag och maja på tåget påväg till stockholm. I år firar vi 5 årsjubileum på vår årliga resa de firas med att åka till Rhodos och All Inclusive!! aah vi välkomnar semestern med öppna armar!!
Dock kom de en liten motgång iform med att majas hals har svullnat upp till de dubbla. Men hon knaprar tabletter nu så hon är snart piggare, annars blir de kaffe/koffein.ja för hennes del! Eller så får jag utforska ön själv! Men de behöver jag nog inte vara orolig för.



Så nu mina damer och herrar, tycker jag att jag har gjort mig förtjänt av lite semester!
Ha en toppen veckan!
De ska jag ha!
Kram Veronica


Kommentarer
Postat av: Andrea

Andrea önskar er en jättetrevlig semester,gör en av dina ALLA saker du är bra på, du vet nog vad det är!! Hoppas man får träffa ngn till vintern, hohoho. Lev livet det är du värd! TJOHOOO!

2010-06-29 @ 16:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0