Reiteralm 18/1-10

Hej alla mina vänner! Jag blev så less när de gick så dåligt i Maribor, jag försöker verkligen och de har gått bättre och bättre på träning. SÅ varför släpper de aldrig, jag vill att de ska släppa som en bomb! Shit va skönt de skulle vara och va lätt allt blir när de går bra också! De blir så mycket roligare med allt! Men den som väntar på nått gott väntar ju aldrig för länge!

Nu befinner jag mig i Reiteralm ska träna här imorgon också innan vi drar vidare på en hel resdag på onsdag till Melchee-Frutt! De ligger många biltimmar bort så de blir en lång dag på onsdag. Men tur då att man är ganska van att sitta i den där bussen/bilen.

Europacup väntar för mig nu framöver och de är väl min plan resten av säsongen också. Jag hade som mål i år att få åka OS. Men eftersom jag inte har gjort några resultat i år = ingen alls faktiskt, så ser de lika svart ut som natten. Åh de hade varit så himla roligt, tänk vilken erfarenhet, vilken känsla, jag känner bara känslan ifrån mitt skrivbord här på hotellet som är en rangligt träbord som har levt i x antal år. Mmm vem vill inte åka OS….
Jag får väl fortsätta att drömma om OS nudå…

Kommentarer
Postat av: sara

Trägen vinner. Talangen finns där!



KRAM!

2010-01-20 @ 05:08:31
URL: http://sarahjertman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0