hemma igen

Kom hem igår efter ca 2 och en halv vecka nere i Europa. Har hunnit med att landa I tyskland, vidare till Österrike, träna, sen till Slovenien för tävling, tillbaka till Österrike för träning, vidare till Schweiz för tävling sen till Italien för tävling, vidare till Frankrike för tävling och sedan tillbaka till Schweiz för flyg hem.
Ja, någon som har hunnit med fler länder på 2 och en halv vecka så hör av er! :) hehe
De har varit en intensiv tour.

Idag har spenderas genom att kolla på Alpint på tv, hela dagen! Underbart sen så har jag bakat, Ifrån en muffinsbok som jag fick utav Maria när jag fyllde år. Det blev kanon! Jag blev nöjd :)

Nu sitter jag och fikar lite, väntat på att Anna Holmlund ska komma förbi så att vi kan gå på gymmet!
Medans jag väntar på de kan jag ju passa på och visa er 3 stycken nya videoklipp ifrån 3 olika platser.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0