Video tillbaka

I förrgår kom jag 3a på Europacupen storslalom, de var hur skönt som helst! helt underbart! De var länge sedan jag var på pallen på Europacup nu och jag har känt att de har gått bra att åka på träning och att de skulle komma! Men att få ett kvitto på allt slit är så otroligt skönt! Helt underbart!
Åkte bara till norge för att köra storslalomen så direkt efter åkte jag hem till Östersund igen för att få några dagars vila och lite fysträning innan jag drar ner till Europa igen och då kommer jag nog inte hem förens till jul.


Här då, ett videoklipp, jag tror ni har saknat henne! ;) Sänk volymen innan ni börjar, för de låter ju som jag skriker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0