Usa resumé

Dålig jag är på de här med bloggandet, en blogg ska ju uppdateras, vilket jag inte gör! hmm...
Jag har ju tillbringat en tid i USA, de var grymt att vara där. De hände en massa olika roliga saker men också lite mindre roliga.. De gick ju inte så bra som jag hade tänkt, inte alls så bra faktiskt...
De blev både slalom och storslalom i Aspen, ungefär lika resultat på båda dagarna runt 37... inte alls så nöjd med de.
Jag känner dock att åkningen finns vilket är ett stort plus:)

De blev en del shopping i USA, lite julklappar och kläder till mig själv. Ville köpa en kamera men de blev inte av, de ska Sara få köpa åt mig istället:) De var roligt att träffa mina svenska vänner därborta i USA, super kul!

känner att de här inlägget kanske inte blev världens roligaste, beror nog på att jag är lite trött men jag har fortfarande jetlag...
Är hemma nu efter en tour till Norge på två dagar, Europacup!! Den lilla historien får komma imorgon för nu tänkte jag försöka sova... kanske dyker de upp ett videoklipp också, de var ju ett bra tag sen nu! Men de är ju förjäkla roligt!
Sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0