St.Moritz

Sitter just nu på ett hotell i Schweiz och filosoferar, gårdagen var inte riktigt som jag hoppades på... de gick dåligt! Så jag tänkte inte skriva så mycket mer om de, de är lite historia nu! Se framåt!

Idagarna är de Europacup här i St.Moritz, de började med genomåk idag och de blev nedflyttat pga vind. De andra dagarna ser dock lovande ut. De ska bli fint väder här hela veckan, så de ser lovande ut. Jag ska träna 3 dagar storslalom nu sen blir de att åka till Italien och Liomone Piomonte ligger ca 1 timme ifrån Nice. Har aldrig varit där så det blir kul att se!

St.Moritz är ett ganska överklass ställe, de är lyx i byn och skidåkningen är grym. Vi bor lite utanförbyn och har som lägenheter. De är ganska skönt, idag när vi hade vilodag så gick vi ner i köket och bakade lussebullar. På lucia och allt, de var äkta julstäming. Jättegott, blev fika med lussebullar och mjölk för hela laget!!



Imorgon är de storslalomträning! Då ska jag hitta en bra känsla igen!!! Den som försvann under lördagen



Kommentarer
Postat av: mamma

Lycka till gumman på tävlingarna!

vilka härliga bullar.

2010-12-15 @ 16:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0