Här kommer lite bilder ifrån Semmering

Semmering var inte riktigt som jag hade tänkt, hade 20 mellantid så de var positivt. Det är väl de jag får ta med mig till nästa race. Känner ändå att åkningen sitter, behöver bara få ihop de ett helt åk.
jävligt tråkigt de som hände med kajsa men efter omständigheterna ser det bättre ut än ifrån början. Så de är jag glad för.

Nu är de ett nytt år, den 31 December, imorgon går vi in på 2011. Jag måste sammanfatta året. Ja de får jag nog göra imorgon:)

Hoppas alla får ett grymt nyår!




Maria laddar inför andra åket.


Mattias vilar efter att ha fixat skidorna så bra att jag knappt kom fram till startgrinden.
Superb glid!!!


Kajsa skriver rim.


jag och heccan i liften, här ser vi inte så besvikna ut efter dagen, men skenet bedrar.


Jessica är nöjd efter dagens GS :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0