SM vecka i Björkliden

Vilket väder, Vilket störtlopp, vilket ställe!
Vädret kanske inte riktigt är på vår sida och störloppet var lite för avancerat för min förmåga och stället är ju bra härligt! Långt uppe i lappland och utsikt över lapporten. De är lugnt och skönt, jag gillar stället!
Men de är tråkigt att de blir intsällt hela tiden, jag är ju här för att åka skidor!

SM veckan hela veckan med lite bra väder så tror jag de här blir hur roligt som helst. Men jag ser ju mest ifram mot Slalomen och storslalomen, SG ska också bli rolig!!

Nu ska jag gå och fixa lite skidor och sen ska jag glo på tv. Sen måste jag ju skriva att jag tycker de är härligt att vara här med klubben! De är inte varje dag man är omringade av Sööööndsvallare:D
Såklart saknas Sara Hjertman här i vårt gäng!!! hoppas du har de bra på andra sidan atlanten, jag tycker du ska pallra dig hem så vi kan ha ett lag på SM, fast man måste ju vara 3 då. men en bra start :)!!!!

Imorgon har jag nr 15 på genomåket och på tävlingen vet jag inte riktigt än!!
Nu ska jag gå ner till stugan!
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sara Hjertman

Veronica och SSLK! Jag saknar er med! SM veckorna med SSLK kommer jag alltid att sakna. Kan bero på att SUNDSVALL SLALOMKLUBB är den bästa klubben med de bästa och trevligaste folket!



Hade gott och kör fort. Själv ska jag plugga nu...

2010-04-13 @ 20:48:55
Postat av: Andrea

Kör hårt, kötta på störtisen,ja tror på pallen,wehoo lycka till! ;)

2010-04-13 @ 22:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0