Vila i Saas Fee

Idag har vi haft en välförtjänt vilodag i Saas Fee. Vi har haft 4 otroligt bra dagar i backen, strålande sol varje dag. Jag har haft de lite svårt med att de har varit rull snö, de är bra träning att hitta lite balansen.

Knäet funkar toppen, de känns bra och de är så himla skönt.

Idag har vi haft vilodag och då har jag gjort mitt första Yoga pass genom tiderna. Jag kände mig stel som en häst om nu dom är stela. De var iallafall behövligt och jag kände mig som en ny människa efter... De avlutades med en lång och god frukost. Jag, tessan, jessi, dessan och phong vår kostexpert som är här på besök gick och åt lunch på en av by resturangerna här. jag åt rusti som är en speciallitet här i Schweiz. Väldigt mumsigt och trevligt.

En snabb titt på by och sen drog vi hem till hotellet igen där jag avslutade min bok O.S.A av denise rudberg på altanen med solen stekande. Glaaassigt!

Nu sitter jag här och har äntligen fått internet att funka! De känns skönt! ska passa på att svara på lite mail och sånt nu! Sen blir de middag och möte lite senare för att sedan kliva upp på en ny rolig dag på fjället. Imorgon är de slalom på schemat!

Hoppas ni har de lika bra väder som vi har de här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0