Imorgon bär de av hem!

Ikväll Svensktid så börjar vi vår låånga flygresa till Sverige. Efter nästan 4 veckor här på andra sidan jorden ska de bli ganska skönt att komma hem igen. Vi har haft de fantastiskt bra här och veckorna har gått fort. De ända negativa på denna resa är att jag gjorde illa mitt knä... Men nu de sista 3 dagarna har de blivit mycket bättre och de känns som de blir bättre och bättre hela tiden. Så jag är väldigt positiv till de :)

Igår var vi och åt smaskiga ribs på ett ställe som heter "Long Star"
Kanske inte ser ut som världens smaskigaste på denna bild som tog ca 15 minuter att ladda upp!!! Men jag lovar er, Dem är goda!!



Idag har varit en otrolig dag på berget, bättre skidåkningsmöjligheter är svår att önska. Klarblå himmel lagom kallt och en sol som lyste starkare än jag själv;) hehe
Bra underlag och bra tränare och bra lagkamrater. :)
Jag och Jessi åkte en GS bana med Schweiziskorna, de andra brudarna körde slalom. Efter vi var klara med GS åkte vi och kollade på när de andra körde slalom.

Ikväll ska vi äta en sista middag i vårt hushåll. De blir varmrätt och efterrätt, de är Maria, Frida & Anna som lagar ikväll. Vi har olika mat team som har fixat maten varje dag!

Nu ska jag gå och packa alla mina saker och dansa lite till låtern som nu går på radio "gotta feeling" med black eyedpeas, jäkligt bra låt enligt mig! :)

Här ska flygas min flygplan ser ut som följande - Queenstown- Christchurch - Singapore - London - Stockholm - Sundsvall
Shit de kommer ta sin lilla tid!
ja ja, jag landar Svensk tid 10 20 på Måndag morgon :)

Trevlig helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0