Steinhaaaard

Sådär, jag överlevde bilresan igår. De var många tränare som ringde och var oroliga hur de skulle gå, och mamma kan man räkna med i den flocken också. Men Jag måste säga att jag är grym på att köra bil, men varje gång jag säger de när jag kör bil så gör jag nått som inte är så grymt. Så jag ska nog inte skryta så mycket om min grymhet inom bilkörningen då kan jag få däng på näsan om jag gör fel. Dock roligt att se att de bryr sig! :)

De ända som jag är rädd för är de där stora älgarna som kan dyka upp mitt i vägen. Mattias Åhman hade ju otur att få ett möte med en sån stor älgko i förrgår. Hela bussen pajad blev resultatet men han var hel, de var vädligt bra och tur! Han Gjorde en knä operation i måndags så de var otur att han fick lasa om all last själv. Synd om hans knä...:/
Men han är en stak kille och de där blir ju lätt, han går i och för sig runt och säger att han känner sig som 87!? De blir nog bättre, haaang in there mattiiiiiiaaas!!!



Nu är de snart möte vi är ju här i tärnaby. Har haft en bra träningsdag i backen, de har varit stenhårt underlag. Väldigt bra träning! Så en ny dag imorgon, hoppas på bra väder :) Ikväll blir de Idol, vet inte vem jag hejjar på... Men jag tycker Erik och Tove är grym!

Här kommer en bild på min älskling, säg hej till BAMSE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0