Spännande matrial på ingång!

Funäsdalen har varit en stor framgång för de svenska teamet! Det har gått helt fantastiskt bra ett helt gäng tjejer. Det är en otroligt stor prestation som har visas de här dagarna. 3 dagars tävling och 3 dagars pall, de är helt otroligt.

För mig har de gått helt okej, jag börjat hitta tillbaka lite smått. Slalomen första dagen låg jag på en fin 5 plats i först åket. Sen så fastnade jag och körde ur i andra, de var väldigt onödigt och tråkigt! Jag som aldrig brukar köra ur, vad hände!?
Idag så fick jag ett senare startnummer för att jag inte kom ner igår. Jag slutade på en 14 plats och var ganska snabb i andra åket. De blir bättre och bättre hela tiden så de är roligt!

Ja, videobloggen har blivit populär och jag ska fortsätta lägga in filmer! Vi har filmat ett roligt filmklipp idag, de ska redigerats lite så att de blir tipp topp. Sen ska ni få se om ni gillar de eller ej! Men den kommer inte ut ikväll! Den som väntar på nått gott....


gonatt!!!!

Kommentarer
Postat av: biffen

Nice work mini =)

2009-12-01 @ 21:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0