En lång dag!

Efter en lång dag är jag hur trött som helst. Vi har varit i klövsjö och åk,t åk efter åk. Det har varit grym träning. Nu Sitter jag här och är hur trött som helst. Jag bjöd Anna och Ebba på middag idag, de blev askalas!

Har nyss varit på förrådet och lämnat saker till Otto i bussen som ska gå ner till europa (hamburg)! Så slipper man flyga med allt!
De går så smidigt att skicka med bussen.

Imorgon efter träningen i Klövsjö ska Anna bjuda mig på middag sen ska vi gå på jämtlands basket på kvällen. De blir roligt, jag har aldrig varit och kollat på basket innan. Spännande att göra lite nya saker.

Jag börjar längta till EC- premiären, nu drar de igång på riktigt. Jag tror dock att jag inte kommer ha så bra nummer, men de spelar väl ingen roll när de är inomhus och stenhårt underlag!? NÄÄ, jag tror de blir super! Flyget går på onsdag. SÅ imorgon blir de en tidig och lång dag, så nu blir de snart natti natti för Veronica!!
Men först kommer ett litet bildspel =)


Ida helt inne i sin telefon som vanligt! haha
Och Chappe och Ebbis


Ebba redo för klövsjös branta hang!! ;D


Glad att åka skidor!


Där står pärlorna och väntar på att åka fort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0