Juvass alá goggles!

Juvass och goggles är de som gäller just nu. Dock har jag inte tagit upp brillorna utan tjurat på men glasögonen på. Så nu har man blivit panda nr uno!!!
Åhh drygt, fatta hur lång tid de ska ta och få bort de här ränderna. Nä nu får de bli skärpning för Veronica Smedh. Imorn och övermorn blir stenhårt briller upp. Det får bli som en inövad övning, upp och sträck, nu blir de "brillor upp" hahah ja kanske var en dålig förklaring men lite roligt ;)

VI har de bra här i Juvass, Frippan och Tessan åker bra skidor och är på glatt humör. Vårt nya gäng tror jag kommer bli super inför nästa år och alla är sugna på att få fram sin åsikt i gruppen. Jag tror och vet att de här kommer att bli ett bra år. De är så sant som sagt " de blir vad man gör de till " Jag ska lägga ner all min stjäl i att de ska bli bra!! Wiihaa!!!

Även solen har moln och allt är inte frid och fröjd här på juvass hytta. JAG sitter med 3 ton böcker för att försöka få in något i huvudet. Funkar sådär ska jag nog säga... det finns alltid roligare saker att hitta på. Nu har jag hittat tillbaka till bloggen också, så tiden räcker inte riktigt till för mina stackars böcker... tentan på fredag blir spännande!! :/

Lite fysträning på eftemiddagen har dagen blivit fulländad. Nu väntas bara några timmars plugg innan sängen kallar och en ny dag väntar för att komma upp. :)
Den dagen får jag berätta om imorgon! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till på tentan!

Va kul att du skriver igen så man får följa vad ni gör.

Kram mamma!

2009-05-13 @ 10:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0