Zurich

Helgens tävlingar blev ingen dunder succé direkt förutom Frippan som kom 2 igår!! Helt otroligt!! Grattis så himla mycket det är du så väl värd.

Jag vill helst glömma helgen och se framåt, varje dag är ju en ny möjlighet.
Det ska bli himla kul att åka på EC finalen nu med Kajsa och Nike. Länge sedan jag umgicks med kajsa nu så jag ser fram emot våran tour.

Idag så blir de resa till Crans Montana och imorgon börjar störtloppsträningen.. OMG, jag har inte åkt störtlopp sedan SM farten för ca ett år sedan. Det blir spännande... de kommer nog inte gå så fort första genomåket då jag nog bara vill känna lite på farten.

Alperna bjuder på mycket snö och nu hoppas jag vädret också är med oss på denna resa, tänk sol i en vecka! Det vore perfekt!

Hoppas allt är bra hmma i sverige!
Nu ska jag packa väskan och sen drar vi och hämta nike på flyget sedan är nästa stopp är Crans Montana!

Be strong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0