Plugg Plugg Plugg

Hemtenta here I am!!
Fy tusan va tråkigt de är att plugga... jag har suttit i 4 timmar nu och jag har kommit 1 sida. GRATTIS Veronica!!!!
Så jag tog mig en paus nu och tänkte att jag skulle skriva ett blogg inlägg. 
Det känns som jag är hjärndöd för det går så himla segt när jag tänker och jag vet inte om jag gör rätt eller inte. Tur att de finns msn där krickon har fått stått ut med ett och annat idag. Jag har varit tvungen och fråga henne hur man skriver på högskolan. Med citat och skit det är mycket med de jordiska ska ni veta. Även Erika har fått några frågor av den okunniga veronica hjärnan. 
Men nu har jag ändå kommit igång och det jag har skrivit känns bra faktiskt. Så vem vet det kanske sluta lyckligt till slut:)
WOW!

Idag då, har jag varit och kört störtlopp på morgonkvisten. Det var riktigt kul faktiskt när jag då körde med stjärnor som Cuche, Hoffman, Buchel, Olsson, Rainer och så lilla jag. Störtloppsåkarn nr uno!!! 
JA jag var nog lite skraj när jag började men det gick bättre och bättre, blev nog ingen stjärna men bättre än innan iallafall. 

Nä nu gör jag allt annat än att plugga, kanske ska ta tag i de så jag blir klar någon gång. Ska ju trots allt vara inlämnat på lördag morgon kl 8. Så de är dax att börja om jag ska bli klar till dess när man ska skriva 6 sidor och när de tar 1 sida för 4 timmar så börjar man ju undra om jag kommer hinna klart! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0