Crans Montana

Hejsan!
Just nu befinner jag mig i Crans Montana som ligger i Schweiz. Idag skulle vi köra genomåk på störtlopp men det var för mycket vind och blåst så de blev avlyst. Det här blir för övrigt min premiär i störtloppssammanhang på EC. Spännande! Farträv som jag är så känns de som en roligt och bra backe. Som gjort för möjligheter. 

Vi klev upp tidigt och fick vänta en evighet innan vi begav oss upp till backen och kollade banan. Jag och Kajsa han med 2 filmer på morgonkvisten, en skräckis (hostel 2) och en komedi (borat de movie) 
Sen har vi haft snökrig för de har ju kommit massa nysnö. Det var roligt att leka lite, man ska vara ung så länge som de går;)

Vi bor i ett trippelrum med kajsa och nike!! väldigt roligt:) Mattias och Johan var länge sedan man var på tour med också, kul att uppleva lite gamla minnen. )

Som sagt jag har haft de roligt den här dagen som jag har varit här.. hoppas på bättre väder nu så vi kan få åka lite störtlopp. 

"Kraft, mod och hopp"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0