Blogg revolution

Herregud 3 inlägg på en dag!?
Är de sant, jo det är sant!

Men jag har så fruktansvärt tråkigt med min hemtenta så det är skönt att skriva av sig lite.

Vad har jag gjort idag? INGENTING! 
Tur att jag fick några åk störtlopp på förmiddagen för min eftermiddag är inte mycket att hurra för. Tur att Erika går igenom samma sak och vi har nog pratat msn:s längsta konversation genom tiderna... KUL:)

Jag har ätit hela dagen tror jag, försökt att tänkt igenom nått riktigt smart men ack! Sen har jag glott på tv, tagit mig en nypa luft. kollat facebook, kollat mailen, skrivit på msn med Erika, mailat med Anna. Ja så har de rullat på. En otroligt effektiv dag om inte annat. Men om jag skriver lika fort som jag gör här på blogg inlägget borde min hemtenta bli klar på nolltid. 

Jag kom på och tänka på vad Borut sa idag när jag åkte störtlopp:
- I was so nervous that I smoke 6 cigaretts when you where skiing!!
haha han är för rolig den mannen, men ärligt talat, han borde sluta röka det är inte bra.
Men han har ju iallafall stort förtroende på mig och störtlopp:O!
Ni som inte vet vem han är så fixar han mina skidor:)

 

Så borran, please stop smoking!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0