Hos hedvig i Österskär!

Helgen har tillbringas i österskär hos hedvig. Det har varit en helt underbar helg. Med mycket skratt och gamla och nya minnen. Jag har fått hört massor om usa och vad som händer där. Hedvig verkar stortrivas. I helgen har jag också träffat Julia, Anna och Carro. Vilket har varit trevligt. Länge sedan man såg Carro det var i höstas senast, så de var ett kärt återseende. Himla trevliga tjejer som man alltid har roligt med när man umgås med dem, finns alltid mycket att prata om.


Här är Anna, Hedvig, Julia och jag efter middagen vi hade i lördags. Vi åt middag i vaxholm ganska nära där Anna jobbar på dagarna. Hon jobbar som ledare på "fångarna på fortet". De lät as roligt, jag skulle vilja testa på att göra den där banan någongång.


Hedvig och Julia väntar på friday´s och efter den maffiga hamburgaren. Sånna här helgen måste vi göra fler gånger.


Carro och Jag. Hon funderar på att komma upp till sundsvall på midsommar. De vore nått de!


Underbart varmt sommarväder har de också varit i helgen. Över hela sverige har jag hört. De firades med ett dopp i de blå. Skönt och svalkande. Dock hade inte värmen nått vattnet än så de var fortfarande lite kyligt.
Nu är jag på bosön och ska tillbringa mina dagar här tills på onsdag. Jag ska bara träna. :)
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0