Bosön igen!

Nu är jag tillbaka på bosön efter en liten sväng hemma i sundsvall. Jag har tränat här idag med hela gänget, Frida, kajsa, Maria, jessi, tessan. Det har varit en liten test dag där vi har kört olika delar i fysprofilen. De var jobbigt men också roligt. Det var ett film team här också och filmade framförallt Maria "vägen mot os" blir säker intressant att se för er där hemma senare i vinter. :)

Annars så har de inte hänt för mycket i här på bosön.
Den ända nyheten jag har just nu att berätta är att jag åker utomlands en vecka på fredag. UNDERBART!
En veckas semester ska bli helt fantastiskt. Sol och bad, förhoppningsvis blir de bättre väder än vad de är hemma i sverige. Vart är sommaren!?

En annan nyhet är att jag kom med i SOK´s topp och talang program. Helt otroligt kul!!! Jag är glad för de.
www.sok.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0