Regn och Regn

Juvass har bjudit på regn idag. En typiskt juvassdag har de varit.
Men humöret har ändå varit helt okej.. lite småsur har jag varit men inte på vädret, vette tusan vad jag var lite sur på men humöret var inte riktigt på topp i backen. Det gick ganska dåligt ifrån början att åka sen blev de bättre och bättre. När jag skulle sluta var de helt plötsligt ganska bra. Så jag är nöjd med dagen, den innehöll allt!

Vi har tränat fys och haft genomgångar sen har vi ätit massor, det är väl ungefär hur dagen på juvasshytta har sett ut. Jag och kajsa såg en otroligt dålig film, eller den är inte otorligt dålig utan mindre bra. Jag tyckte den var bra när jag såg den första gången men nu efter ett x antal gånger är jag ganska less.

sen har jag varit med på ett reportage i tidningen, de står nog inte ordagrant så som jag sa men den var en fin artikel:)

http://st.nu/sport/1.1231542

Kommentarer
Postat av: Katta

Virre. Vilka fina bilder det var på dig i artikeln..

2009-07-31 @ 04:47:22
Postat av: Tobbe

Har "föräldrahemmet på Alnö" blivit värsta mediacentrumet på senaste tiden? Trevlig läsning i alla fall! ;)

Fick du numret av "Kåridåren" skickat hem till dina föräldrar? Jag tyckte att redigerarna fick till reportaget ganska snyggt i tidningen! Hoppas att du också gillade det. :)



Hursomhelst, kul att det är lite fart här på bloggen, keep up the good work!

2009-08-04 @ 12:52:55
URL: http://vad-ar-grejen.blogspot.com/
Postat av: Veronica

hehe ja de verkar inte bättre:)

Ja jag såg tidningen, det var ett fint reportage. Kul att ni skickade hem den.

Brukar läsa din blogg lite då och då, den är bra:) Ja såg att du hade jämfört mig med en som hoppade på bollar på youtube, hmmm. hoppas du tränar på de där så du kommer upp i den klassen. ;)



2009-08-06 @ 09:01:48
Postat av: Tobbe

Haha, jadu, om jag ska ge mig på det där kommer Stubo få totalrenovera min lägenhet ;) (men då skulle jag väl å andra sidan ha permanent boende på sjukhuset ett bra tag fram över... haha)

Näe, jag får nog börja med att lära mig sitta på en sån där boll utan att trilla innan jag ger mig på några svårare trick... :P

2009-08-11 @ 12:48:14
URL: http://vad-ar-grejen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0