JULIA & HEDVIG

Jag ska också berätta och skriva att jag träffade mina underbara vänner julia och hedvig i stockholm för alldeles för länge sedan...! Vi hade 2 otroligt bra dagar där vi hann med mycket. Julia bjöd på en fantastiskt god middag på en resturang som jag inte kommer ihåg vad den hette nu men den ligger i stockholm om ni vill besöka den;)
men här är vi på bild ifrån resturangen:


flamberat!!!

Sen begav vi oss till de fantastiska fiket wayne´s. Där vi smällde i oss de ena efter de andra!
Och pratade med om allt mellan himmel och jord, underbart:)


Tjocka och belåtna blev de nästa anhallt bion, där vi såg en bra film.. hm vad heter den!? haha jobbigt kommer inte ihåg namnet.. måste fundera på den, hjälp mig!?



haha och vi åt äääännu mera!! ;)
och vi blev bara gladare ju mer vi åt!!



Tack för allt! Ni är bäst! :)

Kommentarer
Postat av: De tjocka och belåtna

Vi är mycket nöjda med inlägget! :D

2009-07-18 @ 00:28:40
Postat av: Anonym

haha :D

2009-07-18 @ 21:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0