VM i Val d’Isère!!!

Jag säger bara GRATTIS till mig själv som ska få åka VM i Val d`Isére i Frankrike! 
Herregud va roligt!!
Det blir min VM debut och jag ser fram emot de! Den här klyshan om att vara där och se å lära tycker inte jag stämmer in på mig, visst ska de bli häftigt för det är mitt absolut första VM. Men jag vill inte vara där för att se å lära, jag vill vara där för att åka fort. Göra resultat, på ett mästerskap är de bara medaljer som räknas och visst känns en medalj på Vm långt borta. Jag åker dit för att göra mitt absolut bästa och framförallt ska jag ha roligt. Sen som alltid kommer ingen ihåg en fegis. 
Jag har ett otroligt sug att åka fort nu. Jag är så förbannad på att jag inte har åkt på min kapacitet i Januari månad och nu känner jag att de vänder. 

Nä jag känner att jag är alldeles varm inombords och kan inte riktigt förstå att jag ska åka VM än och hur stort de egentligen är. JIIHOO!!

Här är tre viktiga punkter för att ta mig till min bästa placering någonsin:
♦ Ha roligt
Om alla har roligt och inte tar allt så allvarligt så kommer de gå otroligt fort!
♦ Våga
Vinnaren i ett VM har varit tuffast av alla 
♦ Lita på mig egen kapacitet
Gör inget extra, allt finns där. Åk som på träning!

Japp, som sagt! Det är inte långt borta!
Jag skriver inte nu att jag ska vinna utan jag vill åka dit och känna att jag verkligen gav allt.
No regrets, just gooo!

1OO% Veronica Smedh

Kommentarer
Postat av: Tommy o Siv i Falun

Grattis till VM-platsen.

Lycka till!

2009-02-02 @ 07:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0