Tråkiga nyheter

Ja idag möttes vi av den tråkiga nyheten om att Jessica har gjort illa sig, så himla tråkigt! åh jag tycker så synd om henne. 
Hoppas hon mår bra efter omständigheterna. Tänker på dig Jessi!

Annars har jag kommit fram till Funäsdalen där vi ska ha läger inför VM. Vi ska träna här fyra dagar och det känns väldigt bra, vi ska åka i den branta nya backen här, för att ladda upp inför den branta backen på VM.
Jag känner mig väldigt laddad för att hitta formen nu. VI ska ju köra storslalom i samma backe som killarna kör farten i och både Hans och Patrik sa idag att det såg ut som en isgata och man skulle kunna köra skridskor nedför. 
Men det är ju samma förhållanden för alla och det är bara att bita ihop och köra fortare än alla andra. Tänk vad mycket man redan har vunnit om man tänker att det här ska jag klara av bättre än någon annan än den som tänker det här kommer jag aldrig klara av.

Ja nu ska Maria, Therese och jag hitta VM formen. Jag vet att de här kommer bli superbra och vi kommer komma till Frankrike starkare än någonsin! yeah!

Let´s start!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0