Östersund

Igår på kvällskvisten kom Erika till stan och vi gick då och handlade och lagade middag. Det blev väldigt trevligt och vi kollade på melodifestivalen. What a night!
Alltid kul att vara med Erika. Hon sov över hos mig och i morse såg vi på Världscupen och bara degade. Vi har ärligt talat inte gjort nått speciellt på hela dagen utan mest tagit de lugnt! Det har varit gugomligt.
Nu sitter jag på slingan och Erika ska bjuda på Middag. Kollade nyss på gamla blider på hennes dator och nu har jag uppfattar att man faktiskt växer. Här är några bilder jag har kollat på... enyoj!!


 
Jag och Erika på ungdoms OS 2005


Frida vinner sin första Europacup i Leukerbad 2005

Erika och Kajsa på EC under 2005, coola brudar!

Jag på läger i Zermatt under 2006.

Åh Herregud, här var vi inte gamla. Jag och Erika! :)

mmmm godis är gott!! Det här är en vacker bild!


:)


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag minner mig tillbaka till dessa tider och ÅH, vad jag saknar det! :) Gillar dig skarpt!

2009-03-06 @ 17:23:13
URL: http://vandringentillbaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0