On the road

Efter uppladdnings lägret i Funäsdalen så känns de som att alla tjejer är redo och laddade inför VM som väntar för oss nu. Vi har haft ett läger med otroligt många bra förutsättningar som har gjort det helt perfekt. Alla har verkligen ställt upp och fixat och donat. Tack hela Funäsdalen och självklart tränare, fysio och servismän! 

Ja nu är de inte långt kvar till min premiär i VM, de känns lite läskigt men samtidigt så himla roligt. Tänk så många år jag har tränat och kämpat för att just stå på den startlinjen. Jag är otroligt stolt och glad för att få komma till VM. Nu är de bara gasen i botten som gäller. 

Återigen så känner jag mig laddad och ser verkligen fram emot VM, nu vill jag bara komma på plats. Just nu ligger jag på ett hotellrum på sas arlandia och väntar på att det ska bli morgondag så vi kan flyga via Genevé och sen åka bil till Val d´Isére som blir mitt hem de närmaste 4 dagarna innan jag åker hem. SÅ det blir en snabb och intensiv visit.:) Sen kommer Mamma och Pappa mina två största fans ner på tisdag och ska kolla på tävlingarna. Vilket blir väldigt kul:)

En nyhet som inte jag har berättat förut är att jag kanske ska köra team tävlingen som går på onsdag och då ska jag ställa upp i SG!! Men de är inte riktigt klart än för om Anja vill åka så går hon i första hand. Men annars är de bara att hålla tummarna för mig som ska ut på mina SG skidor för första gången sedan i höstas. Jag säger bara spännande och otroligt kul!

Nä nu ska jag försöka sova och ladda batterina för de kommande dagarna!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0