Wanaka:)

Äntligen Framme:)

Kom fram för 2 dagar sedan, har hunnit åkt 2 skidagar och jag känner mig väldigt jetlaggad. Har vänt på dygnet upp och ner totalt och sitter jag och skriver i sömnen. Ska snart sova, ni har dag hemma medans vi har kväll.

Vi hade en bra resa förutom att vi fick några extra timmar. De gick inte landa där vi skulle p.g.a för mycket moln, så vi landade vid nya zeelands kust och fick ta en buss. De gick helt okej för vi sov hela vägen, sjuk trött så kom vi ändå fram tillslut efter 48 timmars resande dörr till dörr.

Shit vad jag är trött nu!
Ska nog sova, vi ska upp och köra GS imorn bitti. Lokaltid 06 25 åker vi härifrån. Börjar kl 07 00.
Skriver någon mer rad imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0